.ιlι شباب كول .ιlι

can u stop me
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الغش والبراشيم خش واتعلم ازاى تنجح يا فاشل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الاسطوره
المدير
المدير


ذكر
عدد الرسائل : 382
العمر : 27
البلد :
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: الغش والبراشيم خش واتعلم ازاى تنجح يا فاشل   الخميس 29 مايو - 17:12

فاشل وبتسقط وابوك اتخنق منك

صدقنى واللهى انا زيك

بس انتا مش عارف تذاكر

يبقى لازم نشغل مخنا يا صاحبى

الغش هوه طريقنا الوحيد علشان نبقى نجحين

جربت ازاكر منفعش وعلى رأى المثل

جعلونى غشاشا

ههههههههههه

اتعلم





دى اول طريقه لو انتا فى المدرجات



ده ورق متصغر وده الى انا بتعامل بيه



دى ورقه دواره بتلف على صوباعك بيتكتب عليها كتاب كامل




ممكن تروح الامتحان بشورط وتكتب على رجليك



الله على القلم ده وربنا دورت عليه ما لقيتو



ده غش جامد وعيال متعاونه



طبعا ده مش هيغسل وشه وهوه ماشى





الحاجات دى كلها متجربه واوعدكم اجيبلكو طرق جديده



ادعيلى لو نجحت


الاسطوره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://5ool.yoo7.com
تملــــــــــــى معــاك
النائب العام
النائب العام


ذكر
عدد الرسائل : 145
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 10/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: الغش والبراشيم خش واتعلم ازاى تنجح يا فاشل   الخميس 29 مايو - 19:17

العلم فى الراس مش فى الكراس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.zamalek.tv
الاسطوره
المدير
المدير


ذكر
عدد الرسائل : 382
العمر : 27
البلد :
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: الغش والبراشيم خش واتعلم ازاى تنجح يا فاشل   الخميس 29 مايو - 20:01

يا اخوى فالح اوى انتا وبتقولى العلم فى الراس


انتا فاشل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://5ool.yoo7.com
تملــــــــــــى معــاك
النائب العام
النائب العام


ذكر
عدد الرسائل : 145
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 10/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: الغش والبراشيم خش واتعلم ازاى تنجح يا فاشل   الخميس 29 مايو - 20:48

ماشى يا عم عيسى انا بعمل حوار وبتاع لكن انت عارف اللى فيها انا برده تخصص براشيم ومزكرات وكده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.zamalek.tv
ملاك الحب



عدد الرسائل : 164
تاريخ التسجيل : 23/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: الغش والبراشيم خش واتعلم ازاى تنجح يا فاشل   الإثنين 2 يونيو - 19:24

بجد موضوع جامد وهحتاجو فى الثانوية العامة بس لو اتقفشت هدعى عليك يا اسطوـورة اوى

مشكوووووووور على العمل الجميل دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حياه الروح



انثى
عدد الرسائل : 115
العمر : 26
البلد :
تاريخ التسجيل : 24/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الغش والبراشيم خش واتعلم ازاى تنجح يا فاشل   الإثنين 30 يونيو - 15:47

iهههههههههه مشكور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بندقه الحب
مشرفه
مشرفه


انثى
عدد الرسائل : 56
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: الغش والبراشيم خش واتعلم ازاى تنجح يا فاشل   الثلاثاء 1 يوليو - 18:12

هههههههههههههههه


ولو اتمسكت اعمل فيك ايه

_________________


no commet
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
elshazly



ذكر
عدد الرسائل : 35
العمر : 27
مزاجك ايه :
البلد :
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: الغش والبراشيم خش واتعلم ازاى تنجح يا فاشل   الأحد 6 يوليو - 11:34

والله انا نجحت سنتين وجيبت تقدير جيد بسبب الاساليب دى وربنا يوفقكم جيمعا


ههه

الشاذلى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الغش والبراشيم خش واتعلم ازاى تنجح يا فاشل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
.ιlι شباب كول .ιlι :: المنتدى الترفيهى العام :: قسم زغزغينى يا فلينه-
انتقل الى: